top of page

Informace

Obecné informace

Krypta je atmosferická úniková hra odehrávající se v historických podzemních sklepeních stylizovaných do čarodějného prostředí. Jako ve většině jiných escape game, i zde je cílem přijít na kloub všem nástrahám a vyřešit originální hlavolamy ve stanoveném časovém limitu. Díky modernímu zpracování nebudete muset odemykat žádné zámky a hledat číselné kombinace. Objednejte se na návštěvu v čarodějově Kryptě a zjistěte tajemstvím opředený původ záhadného pokladu.

Oko

Počet hráčů

Drak

Úniková hra Krypta je určena pro 2-6 hráčů. Pro nejlepší zážitek doporučujeme jít cca ve 4 lidech. Abychom podpořili týmového ducha a spolupráci mezi hráči, je hra pro jednotlivce neřešitelná. Pro větší skupiny je možná individuální domluva.

Časový limit

Pro úspěšné splnění všech úkolů a překonání hlavolamů budete mít maximálně 80 minut. Rezervační doba je delší z důvodu nutnosti časové rezervy na přípravu místnosti pro další hráče.

Puzzle

Volba obtížnosti

Křišťálová koula

Lehká

Určena spíše pro pár, pro děti, či pokud si hrou chcete bez větších obtíží projít a užít si ji spíše vizuálně. Úspěšné řešení zde zaručeno není, je ale větší šance, že díky radám z křišťálové koule a kouzelné pomoci hru dokončíte.

Úspěšnost ~ 91%

Normální

Tak, jak byla hra zamýšlena. Nikdo Vás nebude vodit za ručičku, avšak pokud se ocitnete v úzkých, bude Vám poskytnuta nápověda. Pokud nevíte, či zvažujete, doporučujeme zvolit tuto variantu.

Úspěšnost i s nápovědami ~ 65%

Úspěšnost bez nápověd ~ 10%

Těžká

Pro velmi zkušené hráče únikových her. Tato varianta obsahuje více hlavolamů, stávající jsou složitější a je třeba více všímavosti i důvtipu. Nápovědy jsou omezené. Doporučujeme pouze pro ty, kterým nevadí, že hru nedokončí.

Úspěšnost i s nápovědami ~ 8%

Úspěšnost bez nápověd = 0%

Cena

Cena za hru je 1990,- Kč.

Toto je celková suma za celou skupinu.

Částku je možno zaplatit předem na účet, nebo na místě pouze v hotovosti, či QR platbou.

​Případné slevy nelze kombinovat vzájemně, ani se slevovými kupóny.

Poklad

Unikátní rekvizity

Pro naši hru jsme vyrobili spoustu unikátních rekvizit. Některé z nich slouží jako dekorace a některé musíte zapojit do procesu řešení hlavolamů.

Žádné zámky

Narozdíl od většiny jiných her, zde nebudete hledat jediný klíč, ani počítat číselnou kombinaci k zámku. Celá hra je automatizovaná a funguje na velkém množství různých typů čidel a spínačů. Když umístíte správné věci na své místo, něco se stane a posunete se dále.

Stylové prostředí

Do hry jsme pořídili historický nábytek, kožené sedačky a celé prostředí jsme

se snažili vydekorovat tak, aby působilo dobově. K nastolení správné atmosféry jsme se vyhýbali použití plastů či papírových plakátů. Vše k tomu, abychom docílili nejvyšší míry imerze

a hra Vás vtáhla dovnitř.

Originální hlavolamy

Každý hlavolam ve hře je unikát vyrobený speciálně pro tuto hru. Při tvorbě jsme se snažili vyhnout všem běžným typům hádanek, abyste se místy cítili, jako opravdoví kouzelníci. Každý hlavolam má právě jedno řešení, na které musíte přijít. Také se Vám nikdy nestane, že nebudete moci při nějaké chybce úkol dokončit.

Příborník
Hůlka

Doplňující informace

Nutná je rezervace dopředu. Pokud chcete rezervovat termín na poslední chvíli, kontaktujte nás telefonicky a pokusíme se Vám vyjít vstříc.

Naleznete nás asi 10 minut chůzí od Hlavního nádraží či 5 minut od zastávek Šilingrovo Náměstí, Hybešova a Nové Sady.
Pokud jedete autem a budete-li mít problém zaparkovat, hned přes ulici se nachází parkovací dům.
Jelikož se hra nachází téměř v centru, přijeďte, prosím, raději o chvilku dříve, ať Vás parkování nepřipraví o čas.

V případě nevyplnění pole náročnosti budete hrát normální obtížnost.

Přibližně den před konáním Vašeho termínu obdržíte e-mail s důležitými instrukcemi.

Při rezervaci si můžete vybrat verzi hry v CZ i EN jazyce.

Tipy pro začátečníky

Pomocí řešení různorodých hlavolamů se postupně budete posouvat směrem k rozuzlení příběhu.

Důležité je být všímavý a logicky uvažovat.

Je vhodné důkladně všechno prolézt a prohlédnout, hra může obsahovat vodítka.

Některé hlavolamy na sebe mohou navazovat a jiné lze řešit nezávisle na sobě.

Vhodné je také s ostatními hráči spolupracovat a navzájem si sdělovat informace.

Cílem je v časovém limitu vyřešit všechny hlavolamy, zjistit, jak skutečně čaroděj Mallus přišel ke svému pokladu a uniknout z jeho komnat.

Lebka
bottom of page